Box edukacyjny

Tu udostępniamy wiedzę - teoretyków i praktyków. Dla uczniów i nauczycieli.

Transformacja mediów> Sztuka informacji> Odbiór i tworzenie przekazów medialnych> Sztuka prezentacji i debaty> Film> Media publiczne> Czy wiesz że? (archiwum)> Pokój nauczycielski - inspiracje dydaktyczne> I edycja - Testy pierwszego etapu> I edycja - Testy drugiego etapu> I edycja - Broszura edukacyjna> II edycja - pytania i tematy> III edycja - pytania i tematy> IV edycja - pytania i tematy> V edycja - pytania i tematy>

Czy wiesz, że...?

10 lutego

Aby tradycyjne radio poznało swojego młodszego internetowego brata musiało minąć blisko 100 lat. Wiele jednak różni wynalazek Guglielmo Marconiego (wraz z jego najnowszymi modyfikacjami) od jego cyfrowego odpowiednika. Na przykład zniknęły ograniczenia dotyczące dużych kosztów, wykupowania pasma radiowego itd. Duża liczba rozgłośni dostępnych online jest tworzona przez amatorów, co jednak nie jest równoznaczne z niższą jakością audycji. Poza pasją i zdobywanym doświadczeniem, dbanie o poziom dodatkowo napędza fakt, że są prowadzone rankingi szeregujące Internetowe stacje wg opinii użytkowników.